ח"כ דנון: "עוד לא התחלנו לעבוד והם כבר תוקפים"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ דנון: "עוד לא התחלנו לעבוד והם כבר תוקפים"

    ח"כ דני דנון מהליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "פעם היה נהוג לתת לממשלה 100 ימי חסד, עכשיו היא עוד לא הוקמה והם כבר תוקפים. אני לא מתרגש מהדיבורים של השמאל שייצאו לרחובות, האזרחים יצאו לרחובות והצביעו" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דני דנון מהליכוד שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למינוי יו"ר הכנסת הצפוי בשבוע הבא. "אנחנו מדברים זמן רב בתוך הסיעה, מקווה שביום שני בשבוע הבא נבחר יו"ר כנסת ונתחיל לשנות את סדר היום בכנסת, ולבנות את המסילות בממשלה. לא דיברו איתי עדיין מצידו של נתניהו, יש ערפל סביב הנושא הזה".

    על איומי השמאל לצאת לרחובות אמר דנון: "פעם היה נהוג לתת לממשלה 100 ימי חסד, עכשיו היא עוד לא הוקמה והם כבר תוקפים. אני לא מתרגש מהדיבורים של השמאל שייצאו לרחובות, האזרחים יצאו לרחובות והצביעו. אם נעשה טעויות שייבקרו, אבל עוד לא התחלנו לעבוד בכלל".

    לשאלה איזה שר ירצה להיות באם לא ימונה ליו"ר הכנסת השיב: "אני חושב שאני מתאים לתפקיד יו"ר הכנסת, אני עוסק בזה כעת. אם אני לא אזכה בתפקיד אשמח לשוחח שוב" התחמק באלגנטיות.

    אבי מימרן הוסיף ושאל מדוע הליכוד לא פונה לבג"ץ בעניין דחיית הדיון על מינוי יו"ר הכנסת לשבוע הבא, כמו שהממשלה הקודמת עתרה: "אנחנו באים עם הרבה עוצמה וכח, לשנות את מה שהבטחנו. זו לא הממשלה הקודמת שלא היה ךה תמיכה ועשתה משחקים, לנו יש רוב מוצק" ענה הח"כ.

    על התביעה של אלג'זירה לאו"ם בנוגע למותה של העיתנואית אבו עקאלה אמר: "אני מוטרד מהתביעה באו"ם. אם אבו מאזן ימשיך עם הטרור הבינלאומי צריך להטיל עליו סנקציות, אפשר לשלול לו את היתר הנסיעה בישראל, וצעדים נוספים".

    האזינו לריאיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זו הבעיה שעוד לא התחלתם לעבוד
      ועדין מתגוששים בשל אגו
      בנתיים הם בונים לכם דלגטימציה!
      תקימו ממשלה ותתחילו לעבוד באחדות